четвер, 22 серпня 2019 р.

Нова домівка за програмою "Доступне житло", чи можливо це?

Результат пошуку зображень за запитом "хто має право на доступне житло"
1news.com.ua
В Україні з березня 2017 року працює державна програма "Доступне житло". Відповідно до ухвалення Верховної Ради України Закону "Про внесення змін до статті 4 Закону "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва" щодо реалізації державних житлових програм" запрацював механізм придбання житла.

Згідно закону для сімей ВПО є можливість придбання житла на території України за 50% відсотків, решту 50% виплатить держава. Також ВПО мають право отримати пільговий кредит під 7% річних для вирішення житлових проблем.
За словами громадського діяча Германа Назаренка зараз найбільша активність серед населення є у трьох областях:
"За час дії Програми ми побачили найбільшу активність у Києві, Харківській та Дніпропетровській областях. І це, безумовно, позитивно відбилося на економіці".

Хто має право брати участь у програмі?

  • люди, місячний дохід яких не вище за 3 середніх зарплат;
  • наявне житло не більше 13,65 кв м на людину.
Які документи потрібні для участі в програмі?
  • бланк заяви-анкети, яку потрібно завантажити з сайту Держмолодьжитла або регіонального управління/іпотечного центру Держмолодьжитла;
  • документи на житло;
  • паспортні дані кожного члена сім'ї;
  • довідку про реєстрацію місця проживання (дивись у матеріалі про отримання такої довідки);
  • довідку про присвоєння номера платника податків (не подається особами, які через релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відповідну відмітку в паспорті);
  • інформація/витяг з Держреєстру речових прав на нерухоме майно про наявність у власності житла на кожного члена сім'ї (у паперовій формі, отриману не раніше 1 календарного дня до подання заяви про надання держпідтримки);
  • довідку про перебування на квартирному обліку (у разі перебування на квартирному обліку);
  • довідку про грошові доходи особи та його сім'ї за останні 6 місяців;
  • письмову згоду повнолітніх членів сім'ї, щодо включення їх у розрахунок держпідтримки (у довільній формі);
  • копію свідоцтва про шлюб;
  • копію свідоцтва про народження;
  • копію про взяття на облік ВПО та копії довідок усіх членів сім'ї;
  • акт технічного стану житла (зруйноване та не придатне для проживання у зв'язку з проведенням ООС).
Куди здавати увесь пакет документів?

Усі документи можна навести наступними шляхами:

  • надіслати в електронному вигляді на поштову скриньку до регіонального управління/іпотечного центру Держмолодьжитла;
  • заповнити онлайн-форму на сайті Держмолодьжитла;
  • надіслати факсом;
  • з'явитися особисто.

На що можна розраховувати?

У разі схвалення та наявності усіх документів держава надасть 21 кв м на 1 людину та додатково 10,5 кв м на сім'ю.

Немає коментарів:

Дописати коментар